31 شهریور 1403

  • 1399/06/30
  • - تعداد بازدید: 421
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فراشبند

پیگیری مشکل بهداشتی فاضلاب مسکن مهر فراشبند، نتیجه داد

پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برای رفع مشکلات فاضلاب ساکنان مسکن مهر، باعث رفع این مشکل و رضایت ساکنان این منطقه شد.

پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند برای رفع مشکلات فاضلاب ساکنان مسکن مهر، باعث رفع این مشکل و رضایت ساکنان این منطقه شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای رفع مشکلات فاضلاب ساکنان مسکن مهر، گفت: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فراشبند در راستای سلامت ساکنان مسکن مهر و پیشگیری از انتشار بیماری، به صورت مداوم از این مکان بازدید و پیگیر رفع مشکل بهداشتی فاضلاب این منطقه شدند که  با پیگیری های انجام شده از سوی کارشناسان بهداشت محیط و همکاری ساکنان، خوشبختانه مشکل  فاضلاب این بخش از مسکن مهر رفع شد.

 

«اکبر نوربخش»، با تقدیر از ساکنان این بلوک ساختمانی، از مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان که با اعطای تسهیلات، مشکلات فاضلاب، این واحدهای ساختمانی را مرتفع کردند، نیز قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی است، افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، از طریق شماره تلفن‌ 190 شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط خود را به این سامانه اطلاع دهند تا پس از ثبت شکایت، بازرسان در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر مراجعه و رسیدگی لازم را انجام دهند.

نوربخش اضافه کرد: در این راستــا کارشناســان بهداشت محیط، ضمن دریافت سریع شکایات و پیگیری آنها، نتایج اقدامات انجام شده را در سامانه ثبت می کنند و شهروندان می توانند با دریافت کد پیگیری از نتیجه شکایت خود با خبر شوند.

 پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29444
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید